diumenge, 22 de febrer del 2015

Love me harder by Ariana Grande

In class we're actually doing a project called Eternal love? and the first thought that came to me was a song, which expresses "the process" for an eternal love, if you want something, work for it!


Tell me something, I need to know/ Diga'm una cosa, que necessito saber
Then take my breath and never let it go/ Després agafa la meva respiració i  no la deixis anar mai
If you just let me invade your space/ Si tan sols em deixessis envair el teu espai
I'll take the pleasure, take away the pain/ Agafaré el plaer, deixaré el dolor


And if in the moment I bite my lip/ I si en aquell moment em mossego el llavi
Baby, in that moment, you'll know this/ Estimat, en aquell moment sabràs que
Is something bigger than us and beyond bliss/ és quelcom més gran que nosaltres i més enllà de la felicitat
Give me a reason to believe it/ Dona'm una raó per creure


'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder/ Perquè si em vols tenir, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder/ I si realment em necessites, 
has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Gotta love me harder)/ Has d'estimar-me més fort
Love me, love me, love me/ Estimar-me, estimar-me, estimar-me
Harder, harder, harder/ Més fort, més fort, més fort


I know your motives and you know mine/ Conec els teus motius i tu coneixes els meus
The ones that love me, I tend to leave behind/ Les que m'estimes, les solc deixar darrere
If you know about me and choose to stay/ Si em coneixes i decideixes quedar-te
Then take this pleasure and take away the pain/ Llavors, agafa aquest plaer i deixa el dolor


And if in the moment you bite your lip/ I si en el moment et mossegues el llavi
When I get you moaning you know it's real/ Quan et fagi gemir, sabràs que és real
Can you feel the pressure between your hips?/ Pots sentir la pressió entre les teves caderes?
I'll make it feel like the first time/ Et faré sentir com la primera vegada


'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harderPerquè si em vols tenir, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Imma love you harder)
/ T'estimaré més fort
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder
I si realment em necessites, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Love me harder)
/ Estimar-me més fort
Love me, love me, love me
Estimar-me, estimar-me, estimar-me
Harder, harder, harder
Més fort, més fort, més fort
Love me, love me, love me
Estimar-me, estimar-me, estimar-me
Harder, harder, harder
Més fort, més fort, més fort


So what do I do if I can't figure it out?/ Així que, què faré si no me'n dono compte?
You got to try, try, try again
/ Ho has d'intentar, intentar, intentar un altre cop
So what do I do if I can't figure it out?/ Així que, què faré si no me'n dono compte?
I'm gonna leave, leave, leave again/ Marxaré, marxaré, marxaré un altre cop



'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harderPerquè si em vols tenir, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(I'll love you, love you, love you)/ T'estimaré, t'estimaré, t'estimaré
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder
I si realment em necessites, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Love me, love me, baby)/ Estima'm, estima', estimat
'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder
Perquè si em vols tenir, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Love me harder)/ Estimar-me més fort
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta gotta gotta got to love me harder
I si realment em necessites, has de, has de, has de, has de, has d'estimar-me més fort
(Imma love you harder)/ T'estimaré més fort
Love me, love me, love me
Estimar-me, estimar-me, estimar-me
Harder, harder, harder
Més fort, més fort, més fort
(Love me, love me, baby)/Estima'm, estima'm, estimat
Love me, love me, love me
Estimar-me, estimar-me, estimar-me
(Just a little bit, just a little bit harder, babe)/ Només una mica, només una mica més fort, estimat
Harder, harder, harder
Més fort, més fort, més fort


Link to the song: https://www.youtube.com/watch?v=g5qU7p7yOY8

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada